minmia

Alla inlägg den 14 april 2016

Av Néa Koivunen - 14 april 2016 20:48

Citodon och alproxen fick jag utskrivet av barnmorskan sist så detta uppskattas idag!
Snart fredag!! Ska ha tjejkväll med bästa Josephine på lördag och på söndag blir det Grease musikal (:

Beställde ett urgulligt gosedjur som faktiskt anlände idag och livade upp min tillvaro! 18 eller 8 år gammal ..?

Slarvade med näringsdryckerna-literally hällde ut dem i smyg men har ätit kompensationsmat!~~

Av Néa Koivunen - 14 april 2016 16:28

Virginia Woolf. It is possible to die. Men man värderar livet när någon nära runt dig dör.

Mitt liv är så komiskt, skulle mer än gärna vilja berätta vad som hänt med mig idag men det är bara för ironiskt. Vem bryr sig anyhow. Har en stöttande pojkvän som bäddat ner mig i filtar och gett mig det jag behöver.

But, it is possible to die.
Klarar inte av att bli sjukskriven.
Klarar inte av att behöva gå i ätstörningsintensiven med andra personer med samma problem.
Äta med dem, inför dem. Nej jag kLarar ingenting.

Klarar bäst av att ligga här och ha ont. Jag behöver en kompis.


Av Néa Koivunen - 14 april 2016 10:09

Jag har blandade känslor idag. Det var exakt en månad sedan jag och min pojke spenderade 16 oroliga timmar på danderyds gynakut. Något stod inte rätt till, det visste vi. Även om varken min kropp eller min livssituation hade kunnat bära bördan av ett nytt liv var det väldigt känslosamt... Åh kan denna dag vara över. Snälla.

Av Néa Koivunen - 14 april 2016 09:28

Med min nya läppiercing vågar jag knappt kräkas pga läkningen, men tanken av att behöva dricka mina 900 kcal per dag skrämmer mig ännu mer (kalle i bakgrunden har tjatat tre gånger medan jag skriver detta, att jag ska dricka)

Nu skola, sedan hem till mamma..får se hur det går. Berättade igår för henne om dagvården, hon blev inte så glad



Presentation


Hej, kortfattat en blogg som drivs av en 18årig tjej i stockholm som bearbetar sin sjukdomsbild Bulimi på enheten SCÄ, samt lever med Bdd och borderline.
"Min mia" syftar på Mia, bulimia på engelska! (pro ana pro mia etc)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards